0.000
Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών στη Γενική, Επαγγελματική και Ειδική Εκπαίδευση (4500 Εκπαιδευτικών στην Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση, τη σχολική χρονιά 2019 – 2020, 5250 Εκπαιδευτικών, τη σχολική χρονιά 2020 – 2021, 5250 εκπαιδευτικών, τη σχολική χρονιά 2021 – 2022).
0,8%
Αύξηση των δημόσιων δαπανών του Υπ.Π.Ε.Θ την τριετία 2016 – 2018, που φτάνει το 2,88% του ΑΕΠ, ενώ την πενταετία 2009 – 2015 μειώθηκαν κατά 34% και με το μεσοπρόθεσμο 2014 – 2018, θα μειώνονταν στο 1,9 % του ΑΕΠ το 2018 (1 δις € λιγότερα από τον προϋπολογισμό του 2018).
Ιδιωτική Εκπαίδευση
- Διασφάλιση του εκπαιδευτικού ρόλου των Καθηγητών στα Ιδιωτικά Σχολεία.
- Επιτροπή δικαστών για καταχρηστικές απολύσεις, συμπλήρωση ωραρίου εντός του σχολείου με εναλλακτικούς τρόπους, κατάργηση της «οικιοθελούς» μείωσης ωρών των καθηγητών κ.ά.
- Επαναφορά ελέγχου και εποπτείας των Ιδιωτικών Σχολείων στο Υπουργείο Παιδείας και προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε αυτά.
- Μείωση γραφειοκρατίας, αλλά και έλεγχος ποιότητας, ταυτόχρονα, στα Ωρολόγια Προγράμματα, στις παρεκκλίσεις και τις πρόσθετες Εκπαιδευτικές Δράσεις ώστε γονείς και μαθητές να εξασφαλίζονται.
- Εγγραφή μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με τους ίδιους όρους, προϋποθέσεις και προσαρμογές που ισχύουν στα Δημόσια Σχολεία.
- Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών των Ιδιωτικών Σχολείων που εργάζονται πλέον στη Δημόσια Εκπαίδευση (μισθολογική εξέλιξη).
- Εγγραφή μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες στην Ιδιωτική Εκπαίδευση με τους ίδιους όρους, προϋποθέσεις και προσαρμογές που ισχύουν στα Δημόσια Σχολεία.