Νέα

Νέα

Τη μείωση του μέγιστου αριθμού Προνηπίων, Νηπίων και Μαθητών από 25 σήμερα σε 22 Μαθητές στα τμήματα νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων από το σχολικό έτος 2019-2020, προβλέπει τροπολογία που ψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής

28 μαθητές ανά τμήμα έως το 2015
25 μαθητές ανά τμήμα το σχολικό έτος 2017 - 2018

22 Μαθητές ανά τμήμα από το σχολικό έτος 2019 - 2020

Επιτυγχάνεται, έτσι, η βελτίωση της παιδαγωγικής και διδακτικής υποστήριξης των Μαθητών


Με το Σχέδιο Νόμου:

«Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις»

Τρία Πανεπιστήμια μεγαλώνουν και αλλάζουν. Θεσπίζονται νέες Δομές και Τμήματα στραμμένα στις σύγχρονες προκλήσεις στην Επιστήμη, τον Πολιτισμό και την Τεχνολογία. Θεσμοθετούνται τα Πανεπιστημιακά Ερευνητικά Κέντρα (ΠΕΚ), Πρότυπα Αγροτικά Πάρκα, (που ήδη θεσπίστηκαν στα Πανεπιστήμια των Ιωαννίνων και των Ιονίων Νήσων), οργανώνονται τα πρώτα Αγγλόφωνα Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών στα Πανεπιστήμια Αθηνών και Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο. Με υπουργικές αποφάσεις ιδρύονται στο ΕΚΠΑ, στην Αθήνα, το BA Program in the Archeology, History, and Literature of Ancient Greece και στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στα Τρίκαλα, το European Department of Sport and Exercise Science. Θεσμοθετούνται νέες σύγχρονες Δομές όπως η «Τεχνόπολη Ευρίπου» (ΕΚΠΑ στην Εύβοια) και το Αβερώφειο Αγροδιατροφικό Τεχνολογικό Πάρκο Θεσσαλίας (ΑΒ.Α.ΤΕ.ΠΑ.Θ.) στη Λάρισα. Η επιτυχής έκβασή του εγχειρήματος προϋποθέτει συνέργειες πολλών φορέων και γενναία δημόσια χρηματοδότηση.


Τηρώντας τη δέσμευση, της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε τριετές πρόγραμμα 15000 μόνιμων Διορισμών στην Εκπαίδευση (4500 το 2019 στην Ειδική Αγωγή, 5250 το 2020 και 5250 το 2021 για τις ανάγκες και των δύο βαθμίδων Εκπαίδευσης συνολικά), κατατέθηκε χθες στη Βουλή ως τροπολογία στο Σχέδιο Νόμου για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας το σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών. 


Με το παρόν Σχέδιο Νόμου συνεχίζεται το εγχείρημα εξορθολογισμού και αναδιάταξης της αρχιτεκτονικής της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας η οποία ξεκίνησε με την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και συνεχίστηκε με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.